Poradniki

Opisy zdjęć na FB – klucz do popularności

Wśród różnych portali społecznościowych wciąż największym zainteresowaniem cieszy się Facebook. Jest to idealne miejsce do nawiązania nowych znajomości, a także do promowania swojej działalności, co skrzętnie wykorzystują przedsiębiorcy. Każdy ma własny pomysł na prowadzenie FB, jednak o zaistnieniu w social mediach decyduje wiele czynników. Wbrew pozorom publikowanie ciekawych fotografii i memów to za mało. Prawdziwym kluczem do popularności są treści do zdjęć. Jak powinien wyglądać taki opis, aby przyciągnął on uwagę odbiorcy? Sprawdź!

Pierwszy krok do przyciągnięcia użytkowników

Kluczową kwestią, aby osiągnąć sukces na Facebooku, jest zamieszczanie oryginalnych i ciekawych postów, które wypromują Twoją markę, działalność czy usługę. Niekiedy wdaje się, że treści są unikatowe, pomysł na kampanię czy konkurs świetny, ale lajków mimo wszystko jest mało. Dlatego oferty „kup like” zyskują coraz większą popularność. Takie wsparcie bywa nieocenione, ale są rzeczy, które możesz zrobić sam – skorzystaj z naszych wskazówek!

Różnorodność treści to podstawa

Musisz tworzyć odpowiednie i zróżnicowane tematycznie posty, aby zyskały polubienia, np.:

  • dom – aranżacja wnętrz, wspólne gotowanie, przepisy kulinarne, porady dla młodych mam,
  • praca – relacje z eventów firmowych, kursów i szkoleń służbowych, wskazówki, jak się spakować w delegację,
  • relacje z wakacji – mini przewodnik po najciekawszych miejscach z Polski i ze świata, propozycje tanich noclegów czy restauracji,
  • ważne wydarzenia z życia – wpisy o narodzinach dziecka, ślubie i innych uroczystościach rodzinnych.

Podziel je na kategorie. Relacje na Facebooku mogą mieć postać:

  • zdjęć – muszą to być ujęcia najwyższej jakości,
  • filmów – nagranych tylko na najlepszym sprzęcie,
  • rozbudowanych tagów, dzięki którym użytkownik szybciej znajdzie interesujący go temat.

Wszystko powinno być opisane w sposób zrozumiały, aby odbiorca poznał Twoje myśli i opinie na różne tematy. To powoduje, że czytelnik chce wiedzieć o Tobie więcej lub poznać bliżej markę, którą promujesz.

Bądź szczery a zyskasz wiernego fana

Pamiętaj, twórz posty w taki sposób, aby między Tobą a użytkownikiem wytworzyła się szczególna więź. Ciekawe zdjęcie czy też doskonale nagrany film są ważne, ale to tekst odgrywa kluczową rolę. Dobra treść skierowana bezpośrednio do konkretnej grupy zachęci obserwatorów FB, aby dodać lajk. Im opisy zdjęć są bardziej szczere, otwarte i płyną z serca, tym lepiej. Zyskasz więcej zwolenników, ponieważ internauci lubią emocjonalne i osobiste historie. Każdy może wczuć się w to, co przeżywasz i opowiadać też o swoich problemach. Użytkownicy chętnie włączą się w dyskusję na FB, żeby coś doradzić czy też podzielić się swoimi spostrzeżeniami.

Nie korzystaj z gotowców znalezionych w sieci!

Takich szablonów gotowych do pobrania na Facebooka jest dość sporo, jednak lepiej nie używaj ich zbyt często. Jak już wspomnieliśmy, najwięcej osób ceni szczerość i otwartość, a uniwersalny tekst nie powie im o Tobie zbyt wiele – wyjątkiem są tu aforyzmy i znane cytaty. Jeśli opatrzysz je ładnym zdjęciem, wówczas takie posty śmiało możesz publikować cyklicznie na swojej tablicy.

Potęga hashtagów i słów kluczowych

Dzięki dobrze dobranym słowom kluczowym i hashtagom na Twój Facebook może trafić wielu użytkowników, którzy regularnie będą czytać treści na fanpage’u. Tak dobieraj hasła, aby wyczerpująco opisywały zdjęcia i były jak najbardziej tematyczne. Użyj przynajmniej kilkunastu znaczników. Ważne, abyś znalazł swój własny i charakterystyczny styl, a wówczas na pewno zyskasz sporo lajków. A im więcej będziesz miał polubień i pozytywnych komentarzy, tym łatwiej osiągniesz sukces w mediach społecznościowych.

Czy kupione lajki wyglądają sztucznie?

Absolutnie nie! Na co dzień zajmujemy się promocją fanpage’y różnych klientów i mamy w tej dziedzinie duże doświadczenie. „Kup lajki” na FB – to niejednokrotnie najlepszy sposób, aby dotrzeć ze swoją ofertą czy przekazem do dużej liczby odbiorców. Dlaczego? Im więcej pozytywnych opinii, tym lepsza pozycja Twojego profilu w wyszukiwaniach Google. Badania pokazują, że aż 88 procent internautów ufa wpisom zamieszczanym w internecie. Chcąc wypromować swój biznes, postaw na współpracę z nami. Bardzo szybko osiągniesz sukces, a Twój fanpage będzie chętnie odwiedzany.

Dodaj komentarz