Poradniki

Z cyklu – ciekawostki na temat serwisu Facebook

W jaki sposób uzyskujesz dostęp do danych ze swojej strony na Facebooku?

Testy A/B były powszechną praktyką wśród marketerów od zarania dziejów. Testy A/B zasadniczo oznaczają porównanie dwóch różnych wersji produktu lub usługi w celu określenia, która z nich działa lepiej. Jednak jeśli chodzi o marketing w mediach społecznościowych, musimy wziąć pod uwagę takie rzeczy, jak doświadczenie użytkownika (UX) i współczynnik konwersji. W tym artykule pokażę, jak możesz wykorzystać Facebook Insights, aby uzyskać wgląd w wrażenia swoich odbiorców podczas korzystania ze stron fanów na Facebooku. Przyjrzymy się również, jak wdrożyć testy A/B na stronach na Facebooku.

Jakie posty sprawdzają się dobrze?

Algorytm Facebooka określa, jakie treści są publikowane w kanałach informacyjnych każdego z naszych fanów na podstawie ich zainteresowań. Na przykład, jeśli komuś zależy tylko na sporcie, w swoim kanale informacyjnym zobaczy tylko artykuły związane ze sportem. W takim przypadku opublikowanie czegoś związanego ze sportem pomogłoby zwiększyć zaangażowanie. Jeśli jednak ktoś interesuje się polityką, to na ogół zobaczy artykuły polityczne w swoim kanale informacyjnym, chyba że posty te zostaną specjalnie zablokowane. Możesz dowiedzieć się, jakie rodzaje postów najlepiej angażują użytkowników w Facebook Insights.

Jaki jest najlepszy sposób na optymalizację moich postów?

Nie musisz śledzić wszystkich rzeczy. Skorzystaj z Facebook Insights, aby uzyskać wgląd w to, jakie posty działają najlepiej. Niektórzy mogą wolą czytać długie posty, ale inni wolą krótsze. Postaraj się też, aby Twoje posty były ciężkie. Zdjęcia przyciągają uwagę bardziej niż tekst, zwłaszcza gdy towarzyszy im ciekawa historia.

Dodaj komentarz