W wyszukiwarce Google wszystko działa świetnie: wyniki wyszukiwania, poczta i… system recenzji. Jest hostowany w serwisie Google Maps i pozwala każdemu użytkownikowi znaleźć obiekt na mapie, a następnie podzielić się swoimi wrażeniami. Narzędzie staje się tak potężne i globalne, że ignorowanie Twojej oceny dosłownie zabija Twój biznes.
Na początek musimy zalogować się do serwisu za pomocą konta. Można to zrobić na dowolnej stronie Google, także na stronie wyszukiwania, wystarczy kliknąć „Zaloguj się” w prawym górnym rogu. Jeśli chcesz zostawić recenzję bez autoryzacji, Google poprosi Cię o zalogowanie się przy użyciu Twojego konta. Jeśli nie istnieje, musisz założyć konto.
Jak zostawić opinię na Mapach Google?
Na początek musimy zalogować się do serwisu za pomocą konta. Można to zrobić na dowolnej stronie Google, także na stronie wyszukiwania, wystarczy kliknąć „Zaloguj się” w prawym górnym rogu. Jeśli chcesz zostawić recenzję bez autoryzacji, Google poprosi Cię o zalogowanie się przy użyciu Twojego konta. Jeśli nie istnieje, musisz założyć konto.
Następnie musisz znaleźć usługę lub firmę, w której dokonałeś zakupu lub skorzystałeś z usługi. Aby napisać recenzję, wpisz nazwę organizacji w pasku wyszukiwania.
Ile recenzji możesz zamówić dla swojej firmy?
Jeśli Twoja wizytówka w Mapach Google szerzy negatywne opinie, napiszesz odpowiedzi i wyjaśnisz informacje tym użytkownikom. ALE! Najprawdopodobniej nie odpowiedzą ci, recenzja pozostanie na stronie i będzie miała wpływ na Twoje przyszłe zamówienia od nowych klientów. Możesz oczywiście oznaczyć recenzję jako nieodpowiednią, ale nie jest faktem, że będzie to do czegoś przydatne. Taka recenzja może wisieć przez kolejny rok i w tym czasie wielu Twoich klientów straci ochotę na zakup lub zamówienie czegoś u Ciebie.
Zamiast czekać, aż niepotwierdzone negatywne recenzje zostaną usunięte, lepiej zamówić pozytywne recenzje dla swojej organizacji.
Ile recenzji zaleca się publikować na temat jednej firmy? Odpowiedź jest bardzo prosta: wszystko zależy od częstotliwości, z jaką publikowane były wcześniej recenzje. Oznacza to, że jeśli napisano o Tobie 3-4 recenzje miesięcznie, a Ty chcesz zamówić 10 recenzji od razu w ciągu 2 tygodni, nie powinieneś tego robić w żadnym wypadku. Wszystkie te publikacje będą wyglądać na jawny „porządek”. W takiej sytuacji lepiej zacząć od 2-3 pozytywnych recenzji miesięcznie i stopniowo zwiększać ilość pozytywnych recenzji na stronie Mapy Google.
Co innego, gdy piszą o Twoim dziecku często, dużo, szczegółowo i obszernie, powiedzmy 25-40 recenzji miesięcznie. W takim przypadku możesz zamówić około 30 pozytywnych recenzji miesięcznie. Taka ilość będzie wyglądać naturalnie i raczej nie wzbudzi podejrzeń o „zamawianie” wśród innych użytkowników.
Jakie opinie napisać w Mapach Google?
Opinie w Mapach Google nie podlegają moderacji, publikowane są bezpośrednio po napisaniu tekstu i wystawieniu oceny. Jeśli jednak skopiujesz recenzję innego użytkownika i zechcesz ją opublikować, Google Ci na to nie pozwoli. Recenzję będziesz mógł zobaczyć tylko pod swoim kontem, ale nie będzie ona wyświetlona na stronie firmy/sklepu.
Jakie są najlepsze recenzje do napisania:
- informacyjny
- cenzura
- z dodanym zdjęciem
Opinie informacyjna powinna zawierać konkrety, ciekawostki na temat odwiedzanego miejsca i być dobrze zorganizowana.
Opublikowana recenzja musi zostać ocenzurowana, w przeciwnym razie Google jej nie przepuści i recenzja będzie widoczna tylko na Twoim koncie.
Jeśli nie masz wystarczająco dużo czasu lub nie możesz samodzielnie dodawać recenzji, możesz zamówić usługę kup opinie na mapach Google.
Opinie od rzeczywistych klientów to klucz do sukcesu online. Zyskaj przewagę konkurencyjną i przekonaj potencjalnych klientów, że jesteś godny ich zaufania. Kupując opinie na Google, możesz budować pozytywny wizerunek swojej firmy i przyciągać nowych klientów. Nie czekaj – inwestuj w swój sukces i zyskaj przewagę dzięki autentycznym opinii na Google!